środa, 30 kwietnia 2014

Cudowny dzień :D

Tak jak mówiłam nasze kłótnie nie trwają długo :D Pogodziłyśmy się już  w poniedziałek, a dzisiaj byłyśmy na sesji zdjęciowej. Piękna pogoda, słoneczko idealny dzień do robienia zdjęć na dole możecie zobaczyć kilka z naszej sesji <3 Przyszedł czas na zmiany, nowa fryzura dla zrzucenia  tony  włosów z głowy. Były już strasznie uciążliwe, gdy spinałam je wysoko w kucyk, wieczorem miałam całą obolałą głowę normalnie masakra L A tak w ogóle zaczął się długi weekend, cudownie ^-^ okazja do porobienia nowych zdjęć jak i wrzucenie kilka postów na bloga :D Nareszcie pora odpoczynku :D Na dzisiaj to już wszystko, ale kolejne posty już niedługo do zobaczenia :*





Na początek ja w nowej fryzurze, głupia mina ale co tam xd


Natalia <3


 A tu my dwie wariatki :P



Reszta zdjęć z następnej sesji :D Do zobaczenia <3



niedziela, 27 kwietnia 2014

UWAGA OGŁOSZENIE!!!

Kochani w dalszym ciągu będą wprowadzane zmiany na moim blogu gdyż chciałabym go ciągle ulepszać. Po ostatecznej zmianie, poinformuje Was. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i dziękuję za cierpliwość! :D

Spacerek i kolejne problemy :(

Wczoraj byłam na spacerze z mamą i Abisiem, chociaż niebo było zachmurzone pogoda była fajna, idealnie nie za ciepło, nie za zimno :D To była chyba najprzyjemniejsza rzecz wczoraj. Zdjęcia możecie zobaczyć poniżej, niestety mama nie zgodziła się by dodać jej zdjęcia, więc możecie tylko zobaczyć Abisia i ewentualnie przyrodę. Czasami w życiu bywa tak, że trzeba kogoś okłamać żeby dowiedzieć się jak zareaguje, chociaż ta druga osoba zrobiła dokładnie to samo. A więc od początku, bo za bardzo nie jest wiadomo pewnie, o czym pisze. Kiedyś była taka sytuacja, że moja najlepsza przyjaciółka, którą bardzo Kocham (oczywiście, jako przyjaciółkę) wystawiła mnie dzień przed dniem wagarowicza a miałyśmy iść razem na wagary, umawiałyśmy się już kilka miesięcy, że tego właśnie dnia pójdziemy razem na sesję zdjęciową, ale wieczorem dzień przed o godz. 21 napisała mi, że nie idzie. Byłam wściekła, bo nie tak się umawiałyśmy i nasze kilku miesięczne plany legły w gruzach, nie gadałam z nią ok 2 tygodni (to najdłuższy okres, kiedy się na nią gniewałam), oczywiście, że tego nie chciałam, ale umowa to umowa, było już wszystko ustalone. A więc ostatnio żeby wiedziała jak się czułam zmyśliłam pewną „historyjkę”, byłyśmy od ok tygodnia umówione na sesje zdjęciowa, a dzień przed powiedziałam jej, że nie idę, bo się umówiłam z koleżanka na sesje, co oczywiście nie było prawda, ale taki był cel. No, więc obraziła się na mnie, ale napisałam jej potem, że to było zmyślone i całą winę zrzuciła na mnie, że to moja wina. To nie moja wina, że zrobiła mi dokładnie to samo wcześniej, ja tylko chciałam żeby wiedziała jak to jest. Nie było to fair wobec niej i wcale nie miałam satysfakcji jak to robiłam, chodziło mi tylko o tą jedną rzecz. Wierze, że się pogodzimy, bo szkoda, aby ta przyjaźń poszła na marne! Więc dzień wczorajszy był taki nie za fajny.


A tu kilka zdjęć :D


Na początek zdjęcia Abiego ze spaceru <3






Przyroda ^-^










A tutaj takie zdj z nudów :D








piątek, 25 kwietnia 2014

Pierwszy post po zmianach !

Otóż po wielkiej zmianie przydałby się nowy post a więc oto nowy temat i mocna dawka zdjęć.
Jak tam Wam minęły święta? Mi bardzo szybko, i tak prawdę mówiąc w ogóle nie czułam ich „magii”. Pogoda była ok i w ogóle, ale jakoś tak było jakby były zwyczajne dni. Ale jak to mówią święta, święta i po świętach. Wróćmy do teraźniejszości. Nareszcie zaczął się mój długo wyczekiwany weekend. Pomimo iż chodziłam do szkoły tylko trzy dni, strasznie się one dłużyły. Ale jeszcze tylko ok 2 miesiące i WAKACJE! Kocham ten czas, kiedy z kurtek przechodzi się na swetry, aż w końcu na zwykłe T-shirty., Kiedy na dworze długo jest jasno i gdy słońce mnie budzi świecąc mi prosto w oczy. Można jeździć na baseny itp. No, ale niestety jeszcze trochę trzeba będzie poczekać. Teraz ważne są jeszcze oceny i tysiące innych spraw związanych ze szkołą.

Odchodząc trochę od tematu mam wielką prośbę, jeżeli możecie udostępniajcie tego bloga na swoich portalach społecznościowych i nie tylko. Gdyż chciałabym więcej tak cudownych osób jak Wy. Oraz że zdjęcia bez przeróbek są dużo lepsze niż z różnymi poprawkami, bo to główny cel tego bloga no i oczywiście, aby pokazać trochę część siebie, swoje pasje a może nawet talenty, kto wie? Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam! <3





















































Dwie Natalki <3

Laura <3

Patryk <3

Daniela :D




Nowy wygląd, nowa nazwa, nowy blog !!!

Tak jak napisałam zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. Witam na moim nowym\starym blogu! Postanowiłam trochę pokombinować i zmienić parę rzeczy. Otóż na blogu o nowej wersji czeka Was dużo więcej postów i zdjęć, oczywiście dużo częściej będą one widoczne. Koniec z ciągłymi (moimi) nieobecnościami. Od teraz częściej będę dodawała posty, każdy wolny czas, (jeżeli oczywiście będzie to możliwe) będę poświęcać no tego bloga. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.